تور فرانسه کشور عاشقان و عشق و عاشقی

۳۰ بازديد

به گزارش کاماپرس به نقل از ایوار، فرانسه کشوری بزرگ همچنین پهناور است که از شمال تا جنوب اروپا امتداد دارد و همین امر سبب شده تا آب‌وهوا و اقلیم آن در هر بخش متفاوت باشد و فرانسه را به مقصد گردشگری برای تمام فصول تبدیل کند. به همین خاطر بسیاری از گردشگران از طریق تور فرانسه به این کشور پر از جاذبه در تمامی فصول سفر می‌کنند. البته بسیاری از ایرانی‌ها فصل بهار را برای مسافرت ترجیح می‌دهند، زیرا گشت و گذار در فرانسه زمان بسیاری را می‌طلبد و تعطیلات عید نوروز این فرصت را فراهم خواهد کرد.

بهترین زمان سفر به پاریس که پایتخت فرانسه و مهم‌ترین مقصد گردشگران تور فرانسه به حساب می‌آید فصل بهار اعلام شده زیرا گرمای هوا کاهش یافته و جمعیت گردشگران نسبت به تابستان کمتر خواهد بود.

سفر به فرانسه در فصل بهار بارش‌های بارانی عصرگاهی و لذت از زیبایی طبیعت همچون تماشای گل‌های رنگارنگ را به همراه خواهد داشت و برای کسانی که تحمل سرمای شدید دیگر فصول فرانسه را ندارند، مناسب خواهد بود. همچنین هزینه مسافرت در فصل بهار کمتر از دیگر فصول می‌شود که تور فرانسه این شرایط را برای گردشگران علاقمند به گشت و گذار در عید نوروز، ایجاد کرده است.

بسیاری از گردشگران برای سفر تور فرانسه را ترجیح می‌دهند و برخی نیز اینگونه سفرهای گروهی را دوست ندارند و علاقمند به سفر انفرادی هستند. اما چرا انتخاب تور برای سفر خارجی مناسب‌تر است؟

شاید پیدا کردن محل اقامت پس از رسیدن به مقصد، کاری خسته‌کننده و دشوار باشد که سفر به تور این دغدغه را نخواهد داشت و مسافران پس از رسیدن به مقصد در مکانی مشخص اقامت خود را آغاز می‌کنند.

بسیاری افراد ترجیح می‌دهند که طی زمان سفر تنها نباشند که حتی اگر به صورت انفرادی نیز با تور سفر کنند حین سفر همسفر و دوستان زیادی پیدا خواهند کرد و همین امر برای افراد علاقمند به سفر گروهی، لذت سفر را چندان برابر می‌کند.

سفر به صورت انفرادی

به‌خصوص برای اولین بار ممکن است خطرناک و استرس‌زا باشد و زمانی طولانی صرف پیدا کردن مسیر شود تا فرد سفری ایمن داشته باشد در حالی‌که سفر با تور فرانسه امنیت کامل مسافر را تضمین خواهد کرد و راهنمای تور سعی بر حل مشکلات خواهد داشت و سوالات مسافران را پاسخ می‌دهد. شاید مسافری به زبان کشور مقصد مسلط نباشد و حضور راهنمای تور این کار را آسان خواهد کرد.

با جستجویی ساده در اینترنت متوجه جاذبه‌های بسیار زیادی در فرانسه خواهید شد که شاید سفر به صورت فردی انتخاب مکان مناسب گردشگری را کمی سخت کند یا پیدا کردن مکانی مناسب زمانی طولانی از فرد بگیرد. بنابراین توریست‌ها در صورت نداشتن برنامه ریزی مناسب، ممکن است یکی دو روز از سفر خود را از دست بدهد؛ در حالی‌که سفر با تور کاملا برنامه‌ریزی شده خواهد بود و سعی می‌شود تا جذاب‌ترین و معروف‌ترین مکان‌ها به افراد نشان داده شود. ضمن اینکه روز آزاد و گشت اختیاری تور فرانسه ، این اجازه را به گردشگران خواهد داد تا از مکان‌های دلخواه با راهنمایی مسئول تور دیدن کنند.

سفر با تور فرانسه هزینه‌ای مشخص دارد و فرد از همان ابتدا می‌داند که چه میزان خرج سفرش خواهد شد. در حالی‌که سفر انفرادی هزینه بیشتری می‌طلبد زیرا هیچ چیز مشخص نیست و فرد باید برای مکان اقامت، بازدید از مکان‌های گردشگری، خوراک و… هزینه‌های جداگانه پرداخت کند. البته مسافرت با تور نیز این هزینه‌ها را دارد ولی از ابتدا به صورت مجموع  از افراد گرفته خواهد شد و از آنجایی که سفر به صورت گروهی انجام می‌شود، تخفیف‌هایی نیز برای اقامتگاه‌ها، مکان‌های توریستی و … در نظر گرفته خواهد شد که هزینه سفر را ارزان‌تر می‌کند و گردشگران به سبب انتخاب تور فرانسه سفری مقرون به‌صرفه را تجربه خواهند کرد.

البته امروزه انتخاب تور متنوع و خوش قیمت چندان کار آسانی نیست ولی بهره‌مندی از خدمات مجموعه‌های معتبری مانند آژانس مسافرتی ایوار می‌تواند این انتخاب را ساده کند. ایوار با 20 سال تجربه و ارائه خدمات متنوع به مخاطبان توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. این آژانس مسافرتی خدمات و تورهای متنوعی ارائه می‌دهد و شرایطی ایجاد کرده تا مخاطبان بتوانند تورها را به صورت ترکیبی یا تک خریداری کنند. متقاضیان خرید تور فرانسه می‌توانند با مراجعه به سایت آژانس مسافرتی ایوار ضمن آگاهی از شرایط تورها برای خریداری آن‌ها نیز اقدام کنند.

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.